מוסך פחחות וצבע

מחלקת הפחחות והצבע של רכב נתניה סוכנות משנה טויוטה, הינה מוסך הסדר, עם מרבית חברות הביטוח הקיימות בשוק הישראלי, לתיקוני גוף לכל סוגי הרכב. חברות הביטוח איתן אנו בהסדר הן: איילון, כלל, מנורה, AIG, ביטוח ישיר 9000000, מגדל והראל (בהראל-רכבי טויוטה בלבד).

מוסך הפחחות והצבע הינו מבנה נפרד ומודרני המצויד בידע ובטכנולוגיה כדי לקיים תקנים מחמירים של תיקון איכותי שנדרש כדי להשיב רכבים למצבם ערב הנזק, הן במראה האסטטי ובמיוחד בכשירות הבטיחותית הנדרשת.

מרכז השירות מתקן את כל סוגי הרכב בכל הנדרש לתיקוני פחחות, צבע, מכונאות וחשמל לאחר נזק תאונתי ו/או פריצה גניבה וכו'.

רכב חלופי יוצע ללקוח החל מהיום הראשון לתיקון ועד לסיומו. צי הרכב החלופי העצמי של המוסך הינן קורולות אוטומטיות משנת ייצור 2010. במידה ותפוסת הצי מלאה יופנה הלקוח לחברת השכרה מהגדולות שישנן בארץ.

תיקון ב"הסדר המוסכים" מזכה את הלקוח בהשתתפות עצמית מופחתת, ברכב חליפי וכל אשר עליו לעשות בגמר התיקון הינו לשלם את גובה ההשתתפות וכל מה שחל עליו (לפי תנאי הפוליסה) ולנסוע לשלום ברכבו המתוקן.

מהו ביטוח רכבביטוח רכב הינו מכלול סוגי ביטוח של כלי רכב.
בישראל ישנם שלושה סוגים עיקריים של ביטוחים לרכב:

  1. ביטוח חובה – ביטוח לנזקי גוף (פציעה או מוות) שעלולים להיגרם לנהג, לנוסעי הרכב או לאנשים שמחוץ לרכב בתאונת דרכים. עפ"י חוק הנהיגה ללא ביטוי חובה הינה אסורה בהחלט.
  2. ביטוח מקיף – ביטוח לנזקי רכוש שעלולים להיגרם לכלי רכב בשל מקרים המפורטים בפוליסה (מקרה הביטוח) כתוצאה מתאונה כלשהי (למשל: גניבה, שריפה, פריצה וכדומה) ולאחריות חוקית כלפי צד שלישי בשל נזקי רכוש. לביטוח רכב פרטי ומסחרי במשקל כולל עד 4 טון – למעט רכב דו גלגלי, נקבעו תנאי מינימום המחויבים בחוק על פי הוראות מתוקף תקנה לפי חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ביטוח), שעליה חתום שר האוצר דאז, משה ניסים. הביטוח אינו מכסה צורך להחליף חלקי רכב בשל בלאי, אולם תאונה שנגרמה בשל בלאי מבוטחת לפי הביטוח המקיף.
  3. ביטוח צד ג' – ביטוח אחריותו החוקית של בעל הרכב לנזקי רכוש של צד שלישי שנגרמו ע"י הרכב והמבוטח (לדוגמא: רכב מבוטח שפגע ברכב אחר או ברכוש שאינו רכב כמו גדר, מבנה וכדומה).

לרשותכם אתר להשוואת מחירי ביטוח לרכב: http://www.bituach-lerechev.info

סוגי תביעות:

  1. תביעת פוליסה – מקרה בו הלקוח תובע את הפוליסה שלו. במקרה זה הלקוח יידרש לשלם השתתפות עצמית אחת, בסדר גודל הנקבע בפוליסה, גם אם פגע ברכב אחר.
  2. תביעת צד ג' – מקרה בו הלקוח נפגע ע"י רכב אחר. במקרה זה הלקוח הנפגע תובע את הנזק מחברת הביטוח של הרכב הפוגע, אז נזקק הלקוח לתקופת אשראי עד לקבלת תביעתו מצד ג'. מרכז השירות מספק תקופה זו של 2-4 חודשים ככל הנדרש.
  3. תביעה צד ג' יזום – מקרה בו חברת הביטוח של הפוגע מכירה בתאונה ומשלמת את סכום התאונה ישירות למוסך, לשמאי הרכב וללקוח הנפגע. במקרה זה הפוגע חותם על טופס המאשר כי הוא אכן פגע. לא נדרש תשלום מצידו.
לסיכום:

לרשותכם במוסכינו בעלי מקצוע ברמות הגבוהות ביותר, מכשור וציוד מתקדם, תשתית מודרנית, תקני איכות מחמירים, הבנה בתחום הביטוח, פיתרונות פיננסיים כנדרש ורכב חלופי,מיידי, חדש, אוטומטי ומרווח.

כאמור, חבל שקרתה תאונה אך מרגע שקרתה, אנו מתחייבים לטיפול ויחס מן הרמות העולמיות הגבוהות ביותר.

טופס הודעה על תאונה

לנוחיותכם ריכזנו להורדה את כל הטפסים של כל חברות הביטוח.

about
איילון

aboutאליהו

about
הפניקס

about
כלל

about
הראל

about
הכשרה

about
שומרה

aboutמגדל

about
AIG

aboutמנורה

aboutביטוח ישיר